تجهیزات فروشگاهی و رستورانی

مشاوره و راهنمای خرید تجهیزات فروشگاهی و رستورانی

تجهیزات فروشگاهی و رستورانی

یکی از مهم ترین موضوعاتی که این روز ها مورد توجه کسب و کارهای گوناگون قرار گرفته،  بهره گرفتن از تجهیزاتی است که در کنار عملکرد مناسب، مقرون به صرفه نیز باشند.

البته پیش از آن که بخواهیم به بررسی قیمت تجهیزات فروشگاهی و رستورانی در دسته سخت افزاری بپردازیم، بهتر است تمامی اقلام و تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز  را مورد بررسی قرار دهیم.

هر فروشگاه و رستوران باید با توجه به نیاز های خود و یا به عبارتی با در نظر گرفتن تعداد کارمندان، متراژ محیط کار، و محصول و خدمات، از تجهیزات خاصی استفاده نمایند.

به عنوان مثال استفاده از کیوسک سفارشگیری برای تمامی رستوران و کافه ها ضروری نیست اما بهره گیری از آن می تواند به افزایش سرعت رسیدگی به مشتری و به کار گیری کم تر نیروی انسانی موثر باشد.

حال بهتر است با تمامی ملزومات سخت افزاری کافه، رستوران و فروشگاه ها آشنا شده تا بتوانید هنگام تکمیل تجهیزات مجموعه خود، بهترین راهنما را داشته باشید.

این نکته مهم را نیز فراموش نکنید، مجموعه شهر فناوری ارائه دهنده انواع تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی و رستورانی بوده و پکیج های کاملی را نیز با قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه می دهد .

البته یکی دیگر از خدماتی که مجموعه شهر فناور ی به شما عزیزان ارائه می دهد، این است که شما دیگر نیازی ندارید به صورت حضوری  یا غیر حضوری تجهیزات خود را از مجموعه های متفاوت خریدار ی نمایید،فقط باید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و یا با ثبت سفارش خود، تمامی فرایند خرید و نصب را به تیم حرفه ای ما بسپارید.

به خاطر داشته باشید با انتخاب مجموعه شهر فناوری، می توانید تمامی کارها را به یک شخص و مجموعه واگذار کرده و دیگر  نگرانی از بابت وجود هر گونه نقص فنی و یا خطا هنگام نصب و راه اندازی نداشته باشید.

تیم شهر فناوری با سابقه ۱۵ ساله خود شما را در مسیر رشد  کسب و کارتان پشتیبانی خواهند کرد، تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

تماس با کارشناس

تجهیزات فروشگاهی و رستورانی

تجهیزا ت فروشگاهی و رستورانی تنها مختص به اقلام سخت افزاری نبوده و طیف بسیار گسترده ای دارد، اما مجموعه ما تنها ارائه دهنده گروه سخت افزاری و نرم افزاری می باشد و در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی تجهیزات سخت افزاری بپردازیم.

تمامی اقلام مورد استفاده شامل موارد زیر می شوند؛

💠 بارکدخوان

💠 پرایس چکر

💠 پیجر و تابلو فراخون

💠 دستگاه ارسال پیامک

💠 رول، لیبل و ریبون

💠 صندوق فروش

💠 فیش پرینتر

💠 کالر آیدی

💠 کشوی پول

💠 کیوسک سفارشگیری

💠 لیبل پرینتر

💠 نگهدارنده فیش

💠 ترازو  دیجیتال

💠 شاسی فراخوان گارسون

💠 مچ بند گارسون

💠 تبلت پوز

⭕️⭕️⭕️ بارکدخوان

یکی از رایج ترین سوالاتی که افراد هنگام شروع یک کسب و کار با آن مواجه می شوند، دلیل ضرورت استفاده از بارکد خوان است؟

نباید این نکته مهم را فراموش کنید که دستگاه بارکد خوان نقشی کلیدی در مدیریت کسب و کار شما دارد، به بیانی دیگر شما برای کنترل موجودی، کنتر ل انبار، ثبت کالای ورودی و خروجی، کنترل بیلت، پرداخت از طریق کیوسک های پرداخت و … نیاز به یک بارکدخوان دارید.

اگر بخواهیم مزایای  داشتن یک بارکدخوان خوب را به صورت خلاصه بیان نماییم، باید به موارد ز یر اشاره نمود؛

✔️ مدیریت بهتر کسب و کار

✔️ کنترل درست و سریع انبار

✔️ افزایش سرعت و دقت در فرآیند صدور فاکتور، کنترل بلیت و پرداخت

✔️ کاهش زیان های ناشی از اشتباهات نیروی کار

✔️ استفاده از تجهیزات مدرن هوشند سازی کسب و کار مانند کیوسک های پرداخت و کیوسک های صدور بلیط

در ادامه می خواهیم به صورت کوتاه و مختصر در خصوص نکاتی که هنگام خرید بارکدخوان باید به آن توجه نمایید بپردازیم، پیش از هر اقدامی شما باید به این نکته توجه داشته باشید، تنها نیاز به خرید بارکدخوان دارید یا باید پیش نیاز های دیگر را نیز تهیه نمایید، این موضوع به شما در مدیریت هزینه ها کمک شایانی خواهد کرد.

بارکدخوان

حال باید به چهار سوال زیر پاسخ دقیق و درستی بدهید تا بتوانید بهترین انتخاب را هنگام خرید دستگاه بارکد خوان کامل داشته باشید.

سوال ۱: در چه محیطی می خواهید از بارکدخوان استفاده نمایید؟

اسکنر های بارکد عموما برای استفاده روزانه و محیط های اداری و فروشگاهی طراحی شده و در برابر ضربه های تصادفی بسیار مقاوم هستند، اما اگر  شما قصد استفاده از آن را در یک میط صنعتی و یا انبار دارید باید مدلی را انتخاب نمایید که کاملا در برابر گرد و غبار و ضربه مقاوم و ایمن باشد تا دچار مشکلی جدی نشود.

سوال ۲: قرار است چه نوع بارکدی را توسط بارکد اسکنر  بخوانید؟

شما باید با توجه به نوع بارکدی که استفاده می کنید، اسکنر را انتخاب نمایید، زیرا برخی بارکدخوان ها توانایی خواندن بارکد های دوبعدی و  پیچیده را ندارند.

1_بارکد خوان

سوال ۳: آیا این دستگاه قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد یا خیر؟

به خاطر داشته باشید بهتر است از صندوق فروشگاهی به جای کامپیوتر و سیستم های اداری و خانگی استفاده نمایید، اما در صورتی که قصد تعویض و یا جایگزینی آن را ندارید، باید امکان اتصال بارکدخوان به کامپیوتر را بررسی نمایید.

سوال۴: قصد  دارید برای خرید یک بارکدخوان چه میزان هزینه کنید؟

در بازار امروز بارکدخوان های زیادی توسط برندهای مختلف تولید و عرضه شده و تنوع قیمت بسیاری در این بازار وجود دارد.

در همین راستا شما می توانید، با تعیین بودجه خود و انتخاب محصولات برای مقایسه بهترین انتخاب را داشته باشید.

⭕️⭕️⭕️ پرایس چکر

بیش تر مردم بر این باور هستند که کاربرد اصلی پرایس چکرها صرفا جهت نمایش دادن اسم و قیمت کالا  هنگام اسکن بارکد و لیبل است، اما این دستگاه ها کاربرد دیگری نیز مانند نمایش اطلاعات محصول، تاریخ تولید و انقضا، ارزش غذایی، ترکیبات محصول، موجودی کالای مورد نظر، مدیریت و نظم دهی به فعالیت های مالی فروشگاه و … دارند.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه کسب و کارهایی می توانند از این دستگاه استفاده نمایند؟

تمامی فروشگاه های بزرگ مواد غذایی، پوشاک، رستوران های زنجیره ای و بزرگ، کافی شاپ ها، کتاب فروشی ها و … می توانند  از این محصول استفاده نمایید.

پرایس چکر

⭕️⭕️⭕️ پیجر و تابلو فراخوان

پیجر و تابلو فراخوان با نام های دیگری نیز مانند؛ دستگاه پیجر، فراخوان مشتری، پیجر رستوران، دستگاه پیج نیز شناخته شده است که جهت سهولت اعلام آماده شدن سفارشات به مشتریان است.

به عبارتی شما می توانید با به کار گیری این محصول از ازدحام مشتریان جلوگیری کرده و روند رسیدگی به مشتریان خود را  بهبود بخشید.

رستوران ها، نانوایی های بزرگ، کافی شاپ ها، فست فود از بهترین کاندیدهای استفاده از این محصول هستند.

به خاطر داشته باشید، دنیای امروزه به سمت تکنولوژی حرکت کرده و همگام بودن با این مسیر بسیار در رشد تمامی کسب و کارها اهمیت دارد.

پیجر و تابلو فراخوان

⭕️⭕️⭕️ دستگاه ارسال پیامک

شاید با واژه اس ام اس مارکتینگ هیچ آشنایی نداشته باشید، اما در این بخش به گذری کوتاه به تبلغیات از طریق پیامک یا همان اس ام اس مارکتینگ پرداخته ایم.

در حقیقت شما گاهی نیاز شدیدی به در جریان قرار دادن مشتریان خود از جدیدترین محصولات و تخفیفات داشته و در چنین شرایطی می توانید با استفاده از دستگاه ارسال پیامک به سادگی می توانید برای تمامی مشتریان خود به صورت یک جا اقدام به ارسال پیام نمایید.

شما می توانید از طریق پنل اس ام اس تمامی مواردی  را که نیاز دارید درج و با فشار دادن تنها یک دکمه این فرایند را نهایی نمایید.

⭕️⭕️⭕️ رول، لیبل و ریبون

اگر با چاپگر های مختلف آشنایی  داشته باشید به خوبی می توانید تفاوت فاحش رول، لیبل و ریبون را درک نمایید.

به عبارتی فرفی نمی کند که شما از فیش پرینتر یا لیبل پرینتر استفاده می کنید بلکه باید بهترین لوازم جانبی را برای دستگاه خود تهیه نمایید، مجموعه ما ارائه دهنده انواع رول، لیبل و ریبون با بهترین کیفیت و در برندهای مختلف بوده و شما می توانید بهترین انتخاب را با توجه به  دستگاه و نوع کارکرد خود داشته باشید.

رول، لیبل و ریبون

⭕️⭕️⭕️ صندوق فروش

صندوق فروش یا همان صندوق فروشگاهی، رایانه کوچکی است که نرم افزار حسابداری بر روی آن نصب و تمامی اطلاعات خرید و فروش روزانه، موجودی کالا و محاسبه سود و زیان را بر عهده دارد.

البته این محصول مدل های مختلفی داشته که شما می توانید با توجه به نوع کاربری خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

به خاطر داشته باشید ، ۳ گروه ملزم به استفاده از صندوق مکانیزه فروش هستند و عدم تهیه آن باعث می شود تا این افراد متخلف شناخته شوند.

صندوق فروش

⭕️⭕️⭕️ فیش پرینتر

یکی از رایج ترین ابزارهایی که در مراکز تجاری، اداری، تفریحی، فروشگاهی، نوبت دهی و دیگر مراکز کاربرد ویژه ای دارد، فیش پرینترها است.

در اصل این ابزار توانسته به تنهایی تحول عظیمی در کسب و کارها ایجاد ساخته و با بهره گیری از فناوری حرارتی، تمامی عملیات چاپ را روی کاغذهای حساس به حرارت انجام دهد.

فیش پرینتر ها در مدل های مختلفی در بازار موجود بوده و افراد با توجه به نوع حرفه و صنعت خود می توانند یکی از فیش پرینتر های رومیزی، قابل حمل و صنعتی را انتخاب نمایند.

از ویژگی های بارز فیش پرینتر ها می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم؛

✔️ سرعت چاپ بالا

✔️ طول عمر بالا

✔️ ابعاد جمع و جور

✔️ عملکرد بی صدا حین چاپ

✔️ عدم نیاز به شارژ و سرویس

✔️ هزینه چاپ پایین

✔️ مجهز به برش دهنده خودکار در برخی مدل ها جهت جلوگیری از گیر کردن کاغذ

فیش پرینتر

⭕️⭕️⭕️ کالر آیدی

کالر آیدی یک سرویس تلفنی بوده که بر روی تمامی تلفن های آنالوگ و دیجیتال قابل نصب است، این محصول جهت نمایش شماره و نام تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش تلفن و یا تلویزیون استفاده شده و به عبارتی تمامی افراد و کسب و کارها از این وسیله استفاده می کنند.

کالر آیدی

⭕️⭕️⭕️ کشوی پول

یکی از قدیمی ترین ابزارهایی که افراد جهت سازماندهی و امینت پول در مغازه و فروشگاه ها از آن بهره می گیرند، کشو پول است، به عبارتی سابقه استفاده از این ابزار به ده ها سال پیش باز میگردد و این محصول در طی این سال ها دستخوش تغییرات کاربردی شده است.

امروزه این دستگاه در دو مدل کشوی پول مکانیکی و کشوی پول الکترونیکی تولید شده است.

کسب و کارهای بزرگ بیش تر تمایل به استفاده از مدل الکترونیکی این محصول را داشته زیرا امکان اتصال به دیگر دستگاه های فروشگاهی جهت سازماندهی فرایند کار خود را دارد.

خرید کشوی پول شاید برای شما امری سخت به نظر برسد زیرا در بازار مدل های گوناگونی تولید و عرضه شده است، اما شما می توانید با خیال راحت و تنها با یک تماس تلفنی با کارشناسان ما بهترین انتخاب را داشته باشید.

کشوی پول

⭕️⭕️⭕️ کیوسک سفارشگیری

کیوسک های سفارشگیری در اصل یک ماشین دیجیتال جهت آسان سازی فرایند ثبت سفارش و پرداخت در فروشگاه ها، رستوران ها و … می باشند.

به عبارتی با استفاده از چنین محصولی دیگر نیازی به صندوق  دار نبوده و افراد می توانند به سادگی و با لمس چند دکمه از موجودی محصول با خبر و ثبت سفارش خود را انجام و در پی آن هزینه را نیز پرداخت نمایند.

البته در کشور ما استفاده از این محصول هنوز جان نیفتاده و بسیاری از  افراد حتی کار با آن را بلد نیستند، ما با در نظر گرفتن این موضوع بسیار مهم که تا چند سال آینده تمامی افراد نیازمند چنین دستگاهی هستند، پیشنهاد می شود، در صورت وجود بودجه، مجموعه خود را به صورت کامل تجهیز و از کیوسک های سفارشگیری نیز استفاده نمایید.

مهم ترین نکته ای که در خصوص این دستگاه وجود دارد کاهش نیروی انسانی و به دنبال آن کاهش هزینه می باشد که در طولانی مدت موضوع بسیار مهمی برای افراد و مجموعه ها تلقی  می گردد.

کیوسک سفارشگیری

⭕️⭕️⭕️ لیبل پرینتر

لیبل پرینتر با نام های دیگری نیز مانند؛ چابگر برچسب، دستگاه لیبل زن و دستگاه چاپ لیبل  نیز شناخته شده و منحصرا جهت چاپ لیبل یا همان برچسب کاربرد دارد.

این محصول عموما در دو مدل رومیزی و صنعتی موجود بوده که هر کدام در محیط منحصر به فردی عمکلرد مناسبی دارد.

تمامی اقلام جانبی که این محصول جهت کار و چاپ برچسب به آن نیاز دارد، لیبل خام و ریبون بوده که هر دوی این اقلام توسط مجموعه شهر فناوری تامین می گردد.

به خاطر د اشته باشید جهت انتخاب مناسب ترین گزینه باید به نیاز های کسب و کا و بودجه خود توجه زیادی داشته باشید و پیش از خر ید تجهیزات فروشگاهی و رستورانی مقایسه ای دقیق در میان مدل های موجود در بازار داشته باشید.

لیبل پرینتر

⭕️⭕️⭕️ نگهدارنده فیش

یکی از ضروری ترین اقلام جهت استفاده در رستوران ها نگهدارنده فیش است که باعث شده تا سفارشات توسط آشپز ها و پرسنل رستوران با سرعت بیش تر و رعایت حق تقدم و بدون خراب شدن فیش کاغذی صورت پذیرد.

البته از رگال فیش نیز در صنعت مهمانداری مانند؛ رستوران و هتل و مشاغل دیگر مانند؛ ادارات، فروشگاه ها، نمایشگاه ها و … نیز بهره می گیرند.

جنس این محصول عموما از آلومینیوم بوده و دارای مقاومت بسیاری بالایی در برابر آتش، ضربه و رطوبت بوده و می توانید کاغذ ها را بدون استفاده از پونز یا آهنربا بر روی دیوار فیکس کنید.

به خاطر داشته باشید رگال فیش مدل های گوناگونی داشته که می توانید در صفحه فروشگاه ما با تنوع این محصول شگفت زده شوید.

نگهدارنده فیش

⭕️⭕️⭕️ ترازو  دیجیتال

ترازوهای دیجیتال، در صنعت، تجارت خرید و فروش کالا، فعالیت های باشگاهی و ورزشی، استفاده های خانگی، خرید و فروش دام و … کاربردهای بی شماری داشته و خرید ترازوی دیجیتال برای صاحبین هر یک از کسب و کارهای نام برده بسیار ضروری است.

حال در این بخش بدون در نظر گرفتن کاربرد ترازوی دیجیتال، تعدادی از توانایی های انواع ترزی دیجیتال را بیان کرده ایم؛

✔️ مجهز به پارسنگ

✔️ داشتن چاپگر

✔️ شمارشگر قطعه

✔️ توانایی اتصال به بارکد خوان

✔️ کارت خوان

✔️ چاپگرخارجی

✔️ رایانه

✔️ صندوق پول

✔️ توانایی چاپ رسید و لیبل و بارکد

✔️ صفر کننده اتوماتیک

✔️ قابلیت گزاشگیری و حسابداری

✔️ مجهز بودن به سیستم های امنیتی پیشرفته مثل رمز های ورودی

✔️ شناسایی کاربر با ستفاده از سیستم امنیتی

ترازو  دیجیتال

⭕️⭕️⭕️ شاسی فراخوان گارسون

یکی از موضوعات مهم و حائز اهمیتی که در مدیر یت یک رستوران از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده، معطلی و رسیدگی سریع به مشتریان است.

خوشختانه تمامی مجموعه هایی که از شاسی فراخوان گارسون که با نام پیجر گارسون نیز شناخته شده، استفاده می کنند، خدمات خود را با سرعت بیش تری به مشتری عرضه و در پی آن رضایت اشخاص و در نهایت با رشد کسب و کار خود از طریق تبلیغات ویروسی مواجه هستند.

البته این دستگاه مدل های گوناگونی داشته و شما می توانید با توجه به تعداد مشتریان، نوع خدمات خود یکی از مدل های موجود در فروشگاه ما را انتخاب و خریداری نمایید.

⭕️⭕️⭕️ مچ بند گارسون

مچ بند گارسون یا همان پیجر گارسون ساعتی به صورت یک ساعت طراحی شده و دارای صفحه نمایش دیجیتالی بسیار کوچک است که شماره میز درخواست دهنده  و تعداد درخواست مشتریان بر روی آن درج می شود.

به خاطر داشته باشید این محصول در کنار  طراحی زیبا، آنتن دهی بالا، وزن کم، ضد آب بودن، حمل آسان، قابلیت هشدار لرزشی (ویبره) و ظرافت می تواند به بهترین همراه برای کارکنان مجموعه شما تبدیل شود.

⭕️⭕️⭕️ تبلت پوز

دستگاه تبلت پوز در اصل ترکیبی از سه دستگاه تبلت، کارتخوان و فیش پینتر است  که  حتی می تواند مستقیما به نرم افزار سرور مدیریت رستوران و کافی شاپ نیز متصل شود و مناسب سفارشگیری گارسون در رستوران ها، کافی شاپ، فست فود، فودکورت، کبابی ها، جگرکی، آبمیوه فروشی، سفره خانه های سنتی و مجموعه های زنجیره ای و دارای شعب و … است.

به خاطر داشته باشید با تهیه چنین محصولی شما دیگر بی نیاز از تهیه دستگاه تبلت، کارتخوان بانکی و فیش پرینتر خواهید بود.

تبلت پوز

تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی و رستورانی

همان طور که مطالعه نموده اید، برای خرید تجهیزات فروشگاهی و رستورانی باید تمامی نیازهای مجموعه خود را در نظر گرفته و تلاش کنید تا از به روز ترین دستگاه های موجود در بازار استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید، اقلامی که انتخاب می کنید باید با نوع محیط کاری شما نیز هماهنگ باشند تا از بروز هر گونه آسیب جدی به  دستگاه جلوگیری گردد.

خوشبختانه کارشناسان مجموعه ما هم به صورت اینترنتی و هم حضوری آماده پاسخگویی و مشاوره های پیش از خرید به شما عزیزان هستند و می توانند با توجه به بودجه و نوع کسب و کار شما بهترین ها را برای شما به ارمغان آورده تا بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید و مدیریت کسب و کار خود داشته باشید.

با توجه به مطلب فوق، در صورتی قصد تهیه تجهیزات سخت افزاری برای کسب و کار خود را دارید، می توانید تمامی اقلام مورد نیاز را از فروشگاه ما هم به صورت آنلاین و هم حضوری تهیه نمایید.

تماس با کارشناس

در آخر

ضرورت برخورداری از بهترین تجهیزات سخت افزاری به اندازه ای است که آینده کسب و کار شما را تحت شعاع قرار داده و در صورت وجود هر گونه ضعف و یا کمبودی، با مشکلات بسیاری جدی مواجه خواهید شد.

در نهایت بهتر است هنگام خرید تجهیزات فروشگاهی و رستورانی، با دقت و تمرکز زیادی تصمیم گیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *